Monday, December 19, 2011

Seri Nurfalah, penginapan bajet, bilik selesa dan murah

Teks: www.masayuahmad.com


Penginapan Seri Nurfalah satu lagi pilihan penginapan bajet untuk keluarga, bilik perseorangan atau persinggahan untuk percutian, majlis keraian dan sebagainya. Penginapan bajet ini mula beroperasi sejak 2010.


Bilik  Penginapan Seri NurFalah menyediakan 9 bilik untuk disewa. Terdapat 2 bilik yang ada 2 katil besar, 5 bilik yang ada satu katil besar dan satu katil single dan 2 bilik yang ada 2 katil single. Kadar sewa bermula serendah RM60 sehingga RM80. Kemudahan yang disediakan seperti:TV, bilik berhawa dingin, pancuran air panas, set sofa, ruang Pembuat kopi/teh, Pancuran air panas, Set sofa, Ruang parkir yang luas, Wifi.


Penginapan ini berdekatan dengan Restran Cik Siti, kedai nasi ulam dan nasi kukus. Hanya 2 kilometer ke Pusat Bandar Kota Bharu. Lokasi juga menghala ke beberapa pesisiran pantai, seperti Pantai Cahaya Bulan dan Pantai Irama Bachok. Juga pilihan beli belah seperti Pasar Besar Siti Khadijah, Wakaf Che Yeh juga destinasi Rantau Panjang.





                                                               Penginapan ini berada dalam suasana kampung yang tenang.
                                                 Terdapat 9 bilik, sesuai untuk keluarga, penginapan harian, percutian dan persendirian.
                                                                               Selesa dan berhawa dingin.
                                                                          Selesa dan harga berpatutan.






No comments:

Post a Comment

Homestay Tok Wan Pantai Senok

  Homestay Tok Wan Pantai Senok. Assalamualaikum .. Homestay TokWan Pantai Senok Rm160/mlm ••√ 3bilik tidur dilengkapi dgn aircond+kipas set...