Monday, December 5, 2011

Cuti-cuti Kelate

Teks: www.masayuahmad.com

Selepas 10 tahun berada di luar Kelantan, pulang hanya beberapa kali dalam setahun, banyak informasi lokasi, destinasi, tempat menarik, makanan tradisi yang selalunya menjadi tanya tanya mahu ke mana, makan di mana dan mana lokasi beli belah di Kelate.

Selepas hampir setahun saya kemballi berhijrah ke negeri sendiri, saya dapati sangat banyak tempat menarik yang boleh diterokai. Justeru blog ini akan memaparkan dan berkongsi pengalaman saya secara lansung meneroka negeri Cik Siti Wan Kembang. Dengan bantuan online directory www.xpresszoom.com saya akan berkongsi dan juga saya akan jejaki sendiri tempat-tempat menarik yang masih tersorok dan akan diuar-uarkan di sini. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

Homestay Tok Wan Pantai Senok

  Homestay Tok Wan Pantai Senok. Assalamualaikum .. Homestay TokWan Pantai Senok Rm160/mlm ••√ 3bilik tidur dilengkapi dgn aircond+kipas set...