Saturday, January 14, 2012

Pelangi Mall Homestay



Bagi yang selalu berkunjung ke Kelantan, saya kongsikan satu lagi pilihan penginapan yang selesa dengan harga berpatutan. Pelangi Mall Homestay adalah pilihan bagi yang ingin menginap di kondo. Lokasi sangat strategik dengan pilihan pemandangan yang cantik, kerana ia bersebelahan dengan Sungai Kelantan.

Panorama yang cantik dengan suasana perkampungan nelayan dan pinggir sungai yang kini dikomersialkan . dengan kemudahan tempat makan. Selain itu lokasi adalah strategik berada dipinggir pusat bandar Kota Bharu.

Penginap bukan sekadar boleh berada dalam suasana kediaman yang bersih dan selesa dengan kemudahan empat bilik dan tiga bilik air. Ia juga dilengkapi dengan peralatan dan perabot yang lengkap. Anataranya hawa dingin, kabinet dapur, ruang tamu, mesin basuh, peti sejuk, bilik yang kemas dan selesa.

Bagi yang mahukan tempahan awal bagi aktiviti keluarga, majlis perkahwinan, pertunangan, atau sesuai menginap untuk kerja luar di Kelantan. Homestay inilah pilihan terbaik, untuk suasana privisi, santai dan akses dengan tempat pelancongan di Kelantan.






2 comments:

  1. Yer, homestay pun selalu ditempah untuk majlis perkahwinan & famili yang melancong ke bandar Kota Bharu. Sekurangnya operator rumah homestay seperti Artie Homestay Pengkalan Chepa memberikan tempat tinggal alternatif kepada pelancong lantas mengukuhkan lagi industri pelancongan negeri Kelantan.

    Thanks share admin.

    ReplyDelete

Homestay Tok Wan Pantai Senok

  Homestay Tok Wan Pantai Senok. Assalamualaikum .. Homestay TokWan Pantai Senok Rm160/mlm ••√ 3bilik tidur dilengkapi dgn aircond+kipas set...